luni, 21 iunie 2010

Gânduri

 Nu privesc înapoi, îngrop trecutul pentru că s-a dus. Nu mă îngrijorez pentru viitor, încă nu a sosit. Trăiesc prezentul în aşa fel încât să rămână numai amintiri placute, trebuie să-l fac atât de frumos încât să merite să-mi amintesc.
Totul se întâmplă cu un motiv, nimic nu e întâmplător.
Imaginaţia este mai importantă decât cunoaşterea.
Trebuie să dovedesc că exist. Sunt două zile importante în viaţa mea: una este cea în care m-am născut, iar cealaltă cea în care am descoperit de ce.
Cele mai multe lucruri e mai bine să fie spuse. Persoanele care contează în viaţa mea nu se vor supăra dacă o fac. Să spun ce simt.

Oare cei ce au puterea să schimbe lucrurile sunt un pic nebuni, rebeli, nu îşi găsesc locul, nu respectă regulile? Poţi să nu-i crezi, să nu fi de acord cu ei, dar nu poţi să-i ignori. Ei sunt cei ce aduc schimbarea. Cei care te pun pe gânduri.

Am încetat să mă lupt cu gândurile mele. Cu demonii interiori. Acum suntem de aceeaşi parte.
Ce pot sa fac? Chiar daca ştiu că greşesc...mă aştept la asta....Poate mă înşel, poate nu e o greşeală....Adevărul e ca nu ştiu ce-mi aduce ziua de mâine, viaţa e o călătorie nebună, nimic nu e sigur.
Dacă aş avea o floare pentru fiecare clipă în care am zâmbit sau am râs, m-aş plimba într-o grădină superbă.
Nu părăsesc ceva ce nu am avut niciodată, privind înainte zăresc viitorul.
Îmi asum riscurile. Nu încetez să visez pentru că nu e nimic greşit în a-mi dori mai mult.
Viaţa e ca o fotografie. Developăm negativul.
Trăiesc după zicale care spun exact ce simt.Mă plimb, mă ascund, mă descopăr, iubesc, urăsc, mă enervez, trec cu vederea, trăiesc clipa. Ce se întâmplă, se întâmplă pur şi simplu. Fără regrete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu