marți, 21 septembrie 2010

Oglinda destinului

Priveşte în ochii mei cu ochii tăi.
Atinge mâinile mele cu mâinile tale.
Respiră o dată cu mine. Fă aceleaşi gesturi, clipeşte mereu.
Acunde-te de umbra ucigătoare.
Păstrează lumina în privire.
Vom fi la fel, pretutindeni.
Ca o stea dublă, când pulsezi tu,
voi pulsa şi eu, culorile tale le voi avea şi eu. Dacă nu plângi tu, o să mă abţin şi eu. Lumina oglinzii noastre va trimite aceleaşi impulsuri.
Tu în lumină, eu în lumină,
eu în umbră şi tu la fel.
E o oglindă de iubire, de dor şi de vis.
Dacă se va sparge oglinda
Vom funcţiona la fel,
nu se vor tulbura
gândurile şi visele noastre.
Oglinda - impulsul luminii -
Păstrează raze orbitoare.

Un comentariu:

  1. Suferinta e o treapta spre plenitudine. Ajuta la decantare. Ramane esenta. Te ajuta sa alegi cum sa fii. Si nu sunt decat doua variante. Lumina sau intuneric.

    RăspundețiȘtergere