joi, 16 septembrie 2010

Regasire

 Timpul scurs in ultimile zile, a lasat ragaz ideilor sa se decanteze.
Am aflat esenta care pana acum imi scapase.
Tacerea face atata bine...iti permite sa ramai cu gandurile tale.
Mintea se limpezeste, sufletul se calmeaza si echilibrul se intoarce.
Am reusit sa apreciez efectul benefic al izolarii. Linistea m-a ajutat.
Cand ramai doar cu tine, ai ocazia sa-ti concentrezi atentia la ceea ce faci.
Mi-am dat seama ca nu era liniste ceea ce credeam eu pana acum.
Galagia era in interior; sentimente, ganduri, absenta, dezordinte interioara.
Era un blocaj care nu ma lasa sa ma misc, sa actionez, sa vorbesc.
Cautam sa-mi explic starile de nemultumire, tristete, revolta, fara sa realizez ca se creeaza un haos.
Ca in loc sa construiesc, distrug.
Tacerea m-a ajutat sa inteleg.
Acum am timp doar pentru mine.

Un comentariu:

  1. Nimic mai adevarat, si cu toate astea continuam sa ne indepartam din ce in ce mai tare de sine, incercand sa gasim in altii solutiile pe care doar noi ni le putem oferi.

    RăspundețiȘtergere