marți, 26 octombrie 2010

Inimi


Îți poți simți inima bătând? Așa-i că o poți simți mai mult și mai tare ca niciodată?

Ea bate într-un ritm triplu de-acum.
"Eu-te-iubesc". Asta îți spune. Mereu. Clipă de clipă.
Nu mai ai nevoie de nicio confirmare. Răspunsul e în inima ta.
Și inima ta îți spune: "Iubire nesfârșită, mai mult decât viața, mai mult decât moartea."
Știi că te simt deseori cum îmi mângâi inima? Sau mâinile? Sau obrazul?
Întinde un deget către mine, eu voi deschide brațele.
Adună-mi lacrimile de dor și eu, pentru fiecare lacrimă din palma ta, te voi iubi mai mult.
Mângâie-mi sufletul și lasă-mă să te iubesc aici, acum.
Ne pierdem și ne regăsim de veacuri. Simți asta? E ceea ce doare. Arde în interior...
Nu vreau să te pierd! Strânge-mă în brațe! Atât de tare încât să mă pierd în tine. În inima ta. În inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu