joi, 14 octombrie 2010

Lumina



Se arata tremurand scanteietoare, o flacara suava dinspre creste. Muntii inalti de vraja si poveste, ii apara culcusul. 
Nu mai e loc de frica, nu mai e haul sufletesc de care m-am temut. 
Un semn al Lui ne apara si vrea sa ne-adunam in jurul vetrei si sa ne alintam cu iubire adevarata.
Tu, fii alaturi, nu te-nspaimanta, e clipa de iubire si de taina.
Paduri batrane ne imbraca-n haina cu diamante. 
Pe bolta, multicolor ciorchine roteste raze.
Vin lupii flamanzi si cerbi cu stea in frunte.
Puntea de piatra din cetate se bolteste peste raul de lapte si miere.
Lumea puhoi s'aduna si in poiana larga e forfota.
Doar semnul flacarii tremuratoare ce-am asteptat-o se arata.
Intreaba cineva: " Cine e?"
" Sunt Lumina ce-am fost trimisa catre voi si am ajuns de-abia acum din lungul drum. Sa o pastrati cuminti, iubitii mei, va apere de rau si va iertati pe voi.Un semn ceresc, odata ce se arata, rod al sperantelor ce le-ati avut mereu, un dar ceresc spre care muntii batrani s-au inaltat. Pastrati-ma mereu alaturi, iar daca teama de Intuneric va incolti din nou, nu tremurati, ci stati uniti. Intotdeauna flacara mea vie, pe drumul sufletului va va fi sprijin. La bine si la rau. Nu-mi cercetati puterea caci vraja se va stinge si razele se vor frange. Calauziti de ganduri bune, voi veti invinge moartea lumii si lacrima eterna ce doare. 
Atunci minunea ce o asteptati va rasari ca o floare"


2 comentarii:

  1. "La steaua care-a rasarit
    E-o cale-atât de lunga,
    Ca mii de ani i-au trebuit
    Luminii sa ne-ajunga."

    RăspundețiȘtergere
  2. "Tot astfel când al nostru dor
    Pieri în noapte-adânca,
    Lumina stinsului amor
    Ne urmareste înca."

    RăspundețiȘtergere