miercuri, 6 octombrie 2010

Strigat de dor

 Ne-am nascut la tarmul unei mari dintr-un dans de pasari albe sau din constelatii de luceferi.
Vraja ei ne cheama si ne calauzeste pasii ratacitori printre statuile reci ale neinteleselor iubiri, ale tristelor si inlacrimatelor iubiri.
Marea lumineaza - ca o vesnica chemare si ne sapa iubirea in tarmul ei de vis, scotand din rarunchi margaritare.
Ne urmareste mereu, pas cu pas, ceas cu ceas, ca o felina flamanda, greu de vanat.
Marea isi cere tributul mereu, ca despartirile care cer iubire, ca multimea care vrea privelisti, ca soarele care cere trupuri de argint.
O chemare de dor ma roade si pe tablita de lut a sufletului meu sunt incrustate stele de vis si speranta.
Se vor mai gasi iubiri ca noi?
Sub cupola imensa si albastra, noptile tale de dor si noptile mele de tristete raman ca niste stele, icoane insurubate in axa timpului, ca niste ceasuri de veghe.
Tu esti aici, mereu langa mine si oftezi, pe buza marii - ca o corabie uitata.
Sunt atatea dureri pe trupurile noastre si ce greu ne mai refacem zborul.
Somnul se lasa greu peste pleoapele inrourate si cate o lacrima coboara din stea picurandu-mi perna doldora de vise.
E un semn ca esti departe, dar nu o umbra, nu un vis, nu o uitare.
Cele mai frumoase vise le am cu tine. Dorul imens se strecoara in lucruri si in vise si se mareste, supradimensionandu-se ca o raza de soare bland si auriu ce se reflecta in o mie de oglinzi, multiplicandu-se.
Te mai indoiesti de dragostea mea, acum cand departe fiind, cand totul se prabuseste in jurul nostru, in urma noastra, inca mai tresare bataia de inima dulce a primei noastre vieti?
Vino, apleaca-te si gandeste incet, cum trece timpul ca o naluca si cum, cu toate astea, refacem cu usurinta zborul nostru impreuna. Clipa noastra de dragoste.
N-ai sa mai pleci acum si eu, calda de multumire, am sa ma intorc spre tine si am sa-ti presar sarutari fierbinti pe frunte si pe ochii-ti tristi.
Dorurile mele vor cadea toate pe trupul tau, ca o ploaie calda, ce ne va aduce un somn linistit, in acest frumos inceput de octombrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu