joi, 23 decembrie 2010

În căutarea Adevărului


Adevărul este armura sufletului. Am simţit mereu că suntem Una cu Întregul. Am visat şi m-am gândit la asta deseori. Am căutat oameni asemeni mie. Am găsit suficienţi. Am simţit atracţia Luminii. Chemarea Locurilor Sfinte. Gândurile unora. Am anticipat evenimente. Am ştiut cînd am ratat momente importante. Am fost exact la momentul potrivit, acolo unde am simţit că trebuie să fiu. Am mulţumit pentru asta. Am luat fărâme de infinit de pe unde am umblat şi le-am pus la un loc. Împreună. Am simţit Iubirea.  Puterea.Lumina. Am crezut în ele cu tot sufletul. Cu toată inima. Acum împart ce am adunat. Ştiu că mereu voi primi la loc ce dau. Adevărul este acelaşi pentru toţi. Când apare Lumina, dispare întunericul. Când apare Adevărul, dispare minciuna. Când apare căldura, dispare frigul. Când apare Viaţa, dispare moartea. Când apare fericirea, dipare tristeţea. Când apare Iubirea, dispare ura. Când apare binele, dispare răul. Când apare ascensiunea, dispare coborârea. Când apare liniştea, dispare neliniştea. Când apare cunoaşterea, dispare ignoranţa. Când apare Credinţa, dispare îndoiala. Adevărul e atât de aproape de noi. Adevărul este pur şi simplu Adevăr.Trebuie doar să deschidem ochiul larg!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu