joi, 22 septembrie 2011

Cuvinte amestecate


Îmi amintesc de gura ta  ce cobora,
în valuri, pe trupu-mi nemișcat,
căutând nemurirea momentului etern...
Priveam la tine dezarmată și năucită
de dorul ce-l aveam în vis și apoi în sânge. Că te-am iubit întotdeauna sunt sigură și-atât de mult mă rog la Dumnezeu să-ți apere ființa și să ne apere iubirea....
Dragostea ce ți-am purtat mereu e însăși crucea ce o duc din ceruri pe pământ
și iar, pe drumul meu spre bolți.
Mereu vom fi alături în timp și spațiu, în vis și gând, mereu îmbrățișați cu sete, orbiți de patimi și trăiri.
Nu ne-om opri, încredințați acum că îngerii ne vor păzi mereu și atunci,
când poiana plină de soare ne va chema,
vom fi alături.
Dincolo de tot! Mereu!
  
תערובת מילים - נכתב ברומנית ע"י לאורה מטאקה
נזכרת בפיך יורד בגלים במורד גופי חסר התנועה,
מחפש אחר הנצח של הרגע האלמותי
הבטתי בך נטולת הגנות, מטושטשת
מהגעגוע שהופיע בחלומי ואחר בדמי
שאהבתיך מתמיד, בכך אני בטוחה
ומהאל אני מבקשת כל-כך שיגן על קיומך,
שיגן על אהבתנו.
האהבה שתמיד נשאתי אליך
כצלב אותו אשא משמיים לארץ ושוב בדרכי אל הרקיע.
לעולם נשאר זה לצד זה, בזמן במרחב במחשבה.
מחובקים תמיד בצמאון עוורים מחוויות ותקריות.
מאמינים כי המלאכים יגנו עלינו לעולמים.
ואז כשקרחת היער המלאה בקרני השמש, תזמין אותנו,
נהיה זה לצד זה, מעבר לכל! לעולם!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu