miercuri, 26 octombrie 2011

Eliberare


Eliberează ce trebuie să fie liber! mi-a spus. Nu sunt pete pe paginile de mâine...
Știam că viitorul vine o dată cu fiecare clipă nouă. Și-am ascultat cu atenție spusa. Ceea ce mi-a imaginat puteam începe, și mai târziu finaliza. Am ales să o fac repede deși știam ce va urma... eforturi uriașe de-a stăpâni cutremurul din suflet. Nu mă mai simțeam, ca altă dată, fără putere, și îmi găsisem, în sfârșit, timp pentru lucrurile importante. Dar era singura modalitate să rescriu cartea visată. Nu puteam să las visul să treacă... Știam că voi face orice este nevoie ca să-l îndeplinesc. În timp, vei înțelege rostul și drumul ce-am ales. Valoarea vine-n timp. Și cartea asta are valoare în viața mea. Am curajul să curăț minciuna ce-a acoperit pagini de suflet, agățându-se mereu de cuvinte și provocând durere-n jur. Și știu că muguri noi de iubire curată vor schimba rândurile scrise și nescrise, căci am renunțat la trecut, ca să mă pot bucura de ce-o să fie.

Vladimir Kush - Pilowbook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu