joi, 3 noiembrie 2011

Plimbare




Nu-mi place să mi se impună un drum pe care nu-l simt!
Simt o nevoie mare să văd oameni, să pot să vorbesc cu ei. Până nu demult am fost un suflet singuratic... Așa simt acum, poate... ar fi mai bine să-i uit de tot? Sau noi, cei ca mine, mai avem multe de învățat? Desigur sunt multe de învățat. O zi rămasă în drum, încă o zi sub colbul gândurilor mele, călcată în picioare, terfelită, pierdută pentru a nu știu câta oară...
Cea mai frumoasă și sănătoasă relaxare este plimbarea și discuțiile cu oamenii. Dar trebuie să fii atent cu cine stai de vorbă. Azi am întâlnit un om ciudat, mâine nu am să-l mai cunosc. Și de ce?!...pentru că un cuvânt a fost suficient ca să-mi dau seama că poate deveni dușman în clipa următoare. Încă mai sunt și oameni periculoși...
Astăzi m-am liniștit și ziua a devenit mai frumoasă.
Timp liber pentru o plimbare. Printre oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu