joi, 12 ianuarie 2012

În lumea mea


În lumea mea sunt tăceri și vise,
soarele nu apune niciodată,
poate uneori, 
se ascunde după un nor jucăuș.
Drumurile din lumea mea 
sunt pavate cu stele
și străjuite de licurici ce dansează.
Sunt castele în culori pastelate împrejur,
sunt grădini cu flori parfumate
și fluturi fericiți de zbor.
Sunt basme la fiecare pas, 
sunt povești la fiecare cotitură.
În lumea mea gândurile luminează,
tăcerile strălucesc și inimile șoptesc 
despre iubirea ce unește.
Cu fiecare pas pe care îl faci 
prin lumea mea, 
te apropii mai mult de lună
ești mai aproape de cer.
E și o mare albastră în lumea mea, 
e o mare de speranțe 
mângâiate de vântul dorințelor, 
în care tu poți înota, de vrei,
alături de mine în noapte.
În depărtare e un vulcan ce erupe
cuvinte de dragoste și dor
atunci când imaginația se joacă 
și gândurile se împletesc. 
Sunt cuvinte în tablouri 
înrămate cu suflet
și o capcană pentru visele toate.
Întinde mâna și o să te duc departe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu